PROJEKT MENEDZSMENT
Szolgáltatásunk fő célja, hogy időt, energiát és pénzt takarítsunk meg ügyfeleink számára. Szakmai tapasztalatainkra alapozva komplex tanácsadást nyújtunk ügyfeleink részére, akik új vagy meglévő irodát, üzlethelyiséget szeretnének kialakítani vagy átalakítani. Támogatást nyújtunk kezdve az igények felmérésétől a tervezés és a kivitelezés koordinálásán keresztül az irodabútorok és design kiegészítők beszerzéséig.
Konzultáció keretein belül megismerjük az adott projektet, céget, felmérjük az igényeket és felépítjük a személyre szabott projekt menedzsmentszolgáltatási csomagot.
Miben tudunk segíteni
Hogyan épül fel a projekt menedzsment?
- Kapcsolattartó személyek meghatározása
- Döntések előkészítése, igények felmérése
- Ütemterv készítése
- Költségvetés optimalizálás
- Bérleti szerződések megkötésében való tanácsadás
- Tervezés és kiviteli dokumentáció ellenőrzése
- Tervező és kivitelező koordinálása
- Megrendelő igényeinek érvényesítése
- Bútor beszerzés lebonyolítása
01
KAPCSOLAT
02
IGÉNYFELMÉRÉS
03
ÜTEMTERV
04
KÖLTSÉGVETÉS
05
TANÁCSADÁS
06
ELLENŐRZÉS
07
KOORDINÁLÁS
08
IGÉNY ÉRVÉNYESÍTÉS
09
BESZERZÉS