PROJEKT MENEDZSMENT

Szolgáltatásunk fő célja, hogy időt, energiát és pénzt takarítsunk meg ügyfeleink számára. Szakmai tapasztalatainkra alapozva komplex tanácsadást nyújtunk ügyfeleink részére, akik új vagy meglévő irodát, üzlethelyiséget szeretnének kialakítani vagy átalakítani. Támogatást nyújtunk kezdve az igények felmérésétől a tervezés és a kivitelezés koordinálásán keresztül az irodabútorok és design kiegészítők beszerzéséig.
Konzultáció keretein belül megismerjük az adott projektet, céget, felmérjük az igényeket és felépítjük a személyre szabott projekt menedzsmentszolgáltatási csomagot.

Miben tudunk segíteni

Hogyan épül fel a projekt menedzsment?

  • Kapcsolattartó személyek meghatározása
  • ​Döntések előkészítése, igények felmérése
  • Ütemterv készítése
  • Költségvetés optimalizálás
  • Bérleti szerződések megkötésében való tanácsadás
  • Tervezés és kiviteli dokumentáció ellenőrzése
  • Tervező és kivitelező koordinálása
  • Megrendelő igényeinek érvényesítése
  • Bútor beszerzés lebonyolítása

01

KAPCSOLAT

02

IGÉNYFELMÉRÉS

03

ÜTEMTERV

04

KÖLTSÉGVETÉS

05

TANÁCSADÁS

06

ELLENŐRZÉS

07

KOORDINÁLÁS

08

IGÉNY ÉRVÉNYESÍTÉS

09

BESZERZÉS

További információért vagy ajánlatért töltse ki az űrlapot, és kollégánk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot!